30 Apr 2010

High Tech

Author: Kripto | Filed under: Uncategorized

Traim intr-o lume de consum, in care foarte multe tari au cate ceva de care fac risipa. Romania este una dintre putinele tari care nu are acele resurse naturare, dar detine o populatie destul de desteapta incat sa plece cu prima ocazie la un loc de munca platit undeva mai la vest. Am spus “loc de munca platit” deoarece, condorm legilor economiei, un om se poate spune ca munceste si traieste in momentul in care din salariu, pe langa plata cheltuielilor de subzistenta, isi permite sa isi cumpere o casa, o masina si sa-si petreaca timpul liber (chiar si concediile) intr-un mod placut, preferabil departe de casa. As spune si de programul de lucru de maxim 8 ore pe zi, ceea ce depaseste trebuind platit dublu, dar Romania, cu oamenii de afaceri josnici (care mai apoi ne devin guvernanti), m-a scarbit inca de la “platit”.

Deci, deoarece nu ne incadram in standardele valabile pentru rasa umana ce ocupa vestul europei, avem si unele nevoi speciale. Mai exact nu suportam sa renuntam la mofturi, desi nu avem puterea financiara sa le intretinem.

Mha, tu! Da, tu, ala micu si cu ochelari care te dai om cinstit si esti doar un om batjocorit in copilarie care acum vrea sa fure de la restul populatiei ca sa te razbuni. Da, mha, tu, asta de ti s-a sculat nevoia de a pune ordine in vietile oamenilor care nici macar nu te-au votat. Boc parca te numesti, nu? Iesi de pe blog, ca oricum nu iti place sa ai in jur oamenii ce gandesc mai bine ca tine (la consilierii tai prosti ma refer).

Scuze de alineatul de mai sus. Este destinat celor care ocupa orice fel de functie fara sa-si asume responsabilitatea pentru ea.

Revenind… am gasit o solutie ce imbina economia de bani cu bunastarea fizica si transportul urban ecologic. Pe asta nu au cum sa-l interzica deoarece nu are pedale, nu are animale de tractiune si este dotat cu elemente necesare unui vehicul de inalta clasa: oglinda retrovizoare, bord cu indicator de viteza si nu numai, amortizoare si, desigur, poate fi inmatriculat. De asemenea pericolul de accident este redus considerabil din mai multe motive, principalul fiind posibilitatea de a fi semnalizat usor in conditii de iluminare slaba.

Alte avantaje ar fi faptul ca se pot transporta volume si mase mari de material, se reduc considerabil costurile de vulcanizare si poate avea utilitati multiple, nu doar de transport.

Va prezint…

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.